Friday, 16 January 2009

KENAPA MAT JAN TUTUP BLOG?

Ingat tak seketika dahulu dia ada jual blook Jongkang Jongket? Masih ingatkah kalian?
Ke mana duit hasil jualan itu dilaburkan?
Apa lagi, dia gunakan duit itu selari dengan apa yang dia terer buat sejak turun temurun.

Sekian Nazri M. Annuar melaporkan dari selatan tanah air.




8 comments:

saiful mazli said...

oh, jangan lupa, mat jan juga ada wisma sendiri di kampung baru.

klik sini: GAMBAR WISMA MAT JAN

addyaholix said...

populer mat jan satu malaya haha!

Tok Rimau said...

Kat KL pun ada tapi aku lupa kat mana. Masa tu aku sesat.

Water Lily said...

Tak rugi la makcik ni ni bergambar dengan dia itu hari. hahahaha!

sinaganaga said...

Kalau dah banyak duit pun - tapi kedekut - tak pernah nak belanja (open table) kita semua - APA BARANGGGG!!!!!

Ha ha.

Dia kahwin sok sok - kita pakat-pakat gi Bali le weh.

pipiyapong said...

celaka mat jan, patut laa gua nampak wajah dia penuh keyakinan sepanjang masa..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Wah....

Apa masakan istimewa nya tu?

acap said...

kene pegi nih..