Saturday 13 February 2010

LAPORAN MASKARA 19

Berikut adalah beberapa entri tentang Maskara 19 dari laman-laman web yang terdapat dalam Internet.


via Ana Raffali / Video dari myvi1081.

Foto-foto menarik
via Md Husni

"Bagai biasa juga, aku membawa pulang naskah yang dijual di luar rumah pena untuk di bawa pulang. Kali ini, aku mengambil Salun Eksotikata dan Siapa Kekah Bidan Sepiah untuk dibawa pulang."
via


Via Myvi1081

"Rasa sedikit menyesal tak tangkap gambar. Entah bila akan bertemu (sambil lagu syahdu dibelakang melatari pemergian saya). "
via BiruUngu

"Saya ada juga fikir-fikir, jika rumah saya di sebelah Rumah Pena; saya mahu berlari balik ke sana mengenakan yukata."
via Waterlily  


"Semasa di Maskara 19 di Rumah Pena Pada 6/2/10. Aku membaca 2 sajak di sesi open mic. Aku baca sajak ini dan ini."
via Hikayat Raja-raja Bertujuh

Nasi Lemak Kopi O: 13 Februari 10
Klik Bahagian 4!!


.....
Tidak larat untuk memaut semua laman web yang menyebut Maskara 19. Jika jumpa, sila tinggalkan link dalam ruangan komen.

2 comments:

HafizChan said...

Mula2 mati2 aku ingatkan Ana Raffali tu Leha Kebaya Jarang dalam Siapa Kekah Bidan Sepiah...ahaha

fadz said...

lagi satu:
http://mukhsen-x.blogspot.com/2010/02/maskara-19.html