Saturday, 6 February 2010

MASKARA 19 - FEB 6


 Klik poster untuk saiz bagak.

:: Barisan penghibur yang bakal menghias malam itu:
1. DEAN SHAM - Lelaki yang bercerita tentang lelaki lain, auw
2. JAYZUAN - Lelaki pop ini
3. Uu, seksi, P.I.S.E.K menggesek 'inferno' FADLI.
4. ISMAS SARING - mantan wartawan gaplek
5. GENG PERAK DARUL KARTUN
6. RAINWONDER - hadirnya bagai hujan, kadang lebat kadang gerimis
7. ANA RAFFALI - Pop akustika jujur perempuan Melayu

:: Juga disertakan pada malam itu, pelancaran buku SIAPA KEKAH BIDAN SEPIAH? yang ditulis oleh Sindiket Sol-jah. Buku ini mengisahkan misteri kematian-kematian ngeri di Kampung Fatimah Kacip. Ramai orang mati dalam buku ini, itu sahaja sudah cukup membuat buku ini angker. Kalau anda tak dapat pergi ke Maskara, pesan kawan untuk belikan. Nak tunggu online sale takut sudah habis diborong orang di Maskara nanti. Mesti beli!

:: Facebook Event untuk Maskara 19: http://bit.ly/7fOXWS

:: Usahawan produk-produk indie (buku, CD, t-shirt, pasu, lukisan, kraftangan dll.) digalakkan membentang tikar untuk berjual beli atau bertukar-tukar barangan. Sindiket Sol-jah memang prihatin dengan prestasi ekonomi negara.

15 comments:

alifstyle said...

Ana Rafali is back!

addyaholix said...

naga muka otai. syak dia yang kekah bidan sepiah ;p

misteriaku said...

erm,,, nak kontek siapa kalau nk jual zine puisi?? saya org baru.. tnx

sinaganaga said...

Misteriaku,
Datang sahaja - bentang tikar - dan jual. Jangan jual tudung Ikin ke, tudung Bawal ke, tudung Yuna ke sudah!!!!

Mmm, poster kali ini sungguh lawa. :)

Luna said...

Yay!

Danielle_Corleone said...

yeay! ha ha.

pencubit said...

terbaik.

Anonymous said...

mintak maaf anak cucu tompang tanya....kat manakah lokasi sebenarnya kewujudan rumah pena ini?

sinaganaga said...

Anony,
Rumah PENA terletak bersebelah dengan Rumah GAPENA.

Anonymous said...

hehe...terima kasih kepada tuan sinaganaga....ambe tersangat lah jahil tentang semua ni....maaf anak cucu tanya soalan kedua, kat mane pulak rumah GAPENA tu, sekali dengan alamatnya, terima kasih

maria said...

Selalu balik KL tak kena masa.. minggu ini Mush balik...kemudian, dan kemudian tak balik...CNY baru balik..terlepas lagi...huhuuh

Luna said...

Rumah Pena dekat dengan Tupai-tupai :)

Kambeng said...

Anony- lihat cara untuk ke rumah Pena di sini > http://sol-jah.blogspot.com/2010/01/maklumat-penting.html

LORD ZARA 札拉 said...

Woot~
Aku ada tulis sikit pasal Maskara 19.

http://shafaza-zara.blogspot.com/2010/02/maskara-19-setiap-kali-maskara-datang.html

Zyma Da` Catwoman said...

Nice blog to follow....

;)