Friday, 1 May 2009

Masih dijual! Dapatkannya sekarang!!

Buku yang anda nanti-nantikan kini sudah terbit! Cetakan terhad, dan tidak akan diulang cetak!!

Koleksi tulisan blogger paling kacip - Pipiyapong Abdillah.



Jualan KACIP secara online sudah ditutup!!


** ** ** **
Updet 1

Penghantaran batch ketiga. Khamis, 30 April 2009

Jika nama anda tidak tersenarai, sila hubungi kami di sindiketsoljah[AT]gmail[dot]com

** ** ** **
Updet 2

Penghantaran batch kedua. Sudah dihantar pada Jumaat malam Sabtu lepas. 24 April 2009.

Jika dikutip dari tong pos pada tengahari Sabtu, mungkin hari ini sudah boleh sampai.

** ** ** **
Updet 3

Sudah boleh tarik senyum, kerana ilham sudah tiba. Batch ke-empat sudah dipos pada 5 Mei 2009.

** ** ** **
Updet 4

Batch ke-lima sudah dipos pada 7 Mei 2009.

** ** ** **
Updet 5

Sudah terima bayaran dari anda di bawah. Tunggu makluman penghantaran dalam tempoh 7-12 hari dari tarikh bayaran ya.

14 comments:

arleanna said...

omg! eksaited nye tgk nama sndri! woh x sabo neh tggu kacip smpai!!
tq soljah!!! :D

arleanna said...

er..sume buku Kacip yg dipos tu sume incik Pp dah sain kan?

madahsicakera said...

wa.bangga nye nama ada dalam senarai!rasa macam nak cuci tingkap KLCC je ni.eh, tipu je.
x sabo nak dapat KACIP!

mayshara said...

yeaaaaaa.......
aku akan menunggu...dgn sabaarrr.....

zizie ali said...

dah trima. tq.
haha. gua dah tercicir dari senarai king of kodi.

ikoko said...

yesh.. excited nye nak baca~~~

mayshara said...

TQ!!!
terpaksa bermalam dgn peti surat mulai malam ni!

ikoko said...

hahhh?? sudah post~!! :D

sangat gumbira la hati ini

yeay~~!!! tq tq tq

cacah said...

dah dapat. thanks!! :P

Op said...

kami suka tengok muka gembira anda semua.

ya! sudah pasti kacip anda ada tandatangan Pipiyapong!

wan said...

untuk update ke-5,tolong maklumkan tarikh penghantaran dan jangkaan sampai ke kawasan johor boleh?
sebab saya ulang-alik singapore johor.tak sentiasa ada kat rumah.

ikoko said...

sedang menunggu ketibaan KACIP..

haish.. biler nak sampai ni.. pos lama dah.. tp skrg 11may tak sampai2 lagi.. hadoih la.. wahai kacip.. saya mahu membaca anda.. cepatlah sampai.

ikoko said...

alhamdulillah. dah dapat buku..

yeay!!!!

-azlina zabha

nuyuljana said...

aku sangat teruja.

xsabar menunggu lagi 12 hari.

:)