Tuesday, 1 January 2008

Komen MARDHIAH

Aku dah baca, dan mau review kalau dapat petanda baik. Aku sudah baca review dari Mat Jan dan siapa lagi seorang tuh. Tapi aku melihat naskhah ni sebagai sebuah novel lengkap... macam duet Pilot Cafe dan Cinta Tragedy dan apatah…

Analoginya:
Aku melihat satu kugiran yang menyampaikan sebuah (satu lagulah, bukan konsert banyak-banyak lagu) persembahan yang sangat menarik sekali. Lagi sekali tahniah! Tak pernah dibuat dek orang. First time aku baca. Itulah sebenarnya kunci kekuatan kita… daya fikir holistik, bangsa lain tak leh bikin wa cakap lu, bergelen pun sperma mahasiswa kita yang terkorban, tak boleh ciplak, duplicate apa yang Allah dah bagi pada umat Nusantara ni. Korang memang ada kelas!!!


4 comments:

taufiq said...

Mintak buku seketul?
Mana nak dapat ye kalau duduk jauh-jauh?

Op said...

taufiq: kalau di Malaysia, kami pakai pos malaysia, kalau luar Malaysia pun kami pakai pos malaysia jugak.

boleh contact opx04@yahoo.com untuk urusan :)

norza said...

Salam, tuan rumah.
First time di sini.
Interesting.

sinaganaga said...

Norza,
Welcome.