Sunday, 16 November 2008

MASKARA BALAK MALAYA

Cuma nak mengingatkan.

MASKARA BALAK MALAYA yang dijadualkan berlangsung pada 6 Disember telah diubah tarikhnya pada 13 Disember 2008.

TIADA MASKARA pada 6 Disember.

DIUBAH pada 13 Disember.

Ingat! 13 Disember!

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

Confuse jugak dengan tarikh MASKARA ni aku tak tau nak buat macam mana lagi dah.

13 comments:

Ajami Hashim said...

tukar tarikh pulak ? bila tu erk?

Op said...

ajami - MASKARA BALAK MALAYA pada 13 Disember.

sinaganaga said...

Tiga belas, tiga belas!!!!! Enam hari bulan tu - HARI RAYA!!!!!

cik puan daun said...

tepat jam 12 mlm.. sambut birthday aku aaaa... :P

hegira said...

LOL. entah pasal apa, aku gelak besar dengan komen antara ajami dan OP.

Danielle_Corleone said...

haha! mungkin mereka tak tau. atau mereka cuba bergurau. :-p

Ajami Hashim said...

op & sinaganaga ~ oooooooh 13hb erk? tapi kan hari tu cakap 6hb? kenapa tukar erk?

ND said...

Balak Malaya?..pehh..
yg buat persembahan semua balak2 ke?..heehhe

Op said...

haha!
enam haribulan tu orang semua pakat balik kampung sebab lapan hari bulan hari raya haji. nanti pak haji kat kampung marah sebab enam hari bulan tak balik kampung untuk sambut hari raya haji lapan haribulan.

Madu Warna Biru said...

Maskara balak malaya tu apa?


=D ngee~

miezi said...

c you guys there. Eheh

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

13 bulan 12....

harap2 ada masa pergi...

ramai pula orang kahwin waktu itu..

ainunl.muaiyanah said...

yeyeyeyey
leh gi
boleh balik kl
boleh gi



(ayat heppi setelah terlepas beberapa siri maskara)
hehe