Saturday 1 November 2008

Maskara Shorties

Dapatkan tiket-tiket MASUK PERCUMA di kaunter pengawal. :)

Image Hosted by ImageShack.us

Link ke Blog Rasmi Maskara Shorties

Panduan ke rumah PENA

TOK RIMAU
"GRIP PHONE."

KUMPRINX
"HITAM"

MAMAT KHALID
“MELAYU 106”

CHE WAN MOHD FAIZ & MOHD NAZRI B. ZAINUDDIN
"8 JAM"

NAZ ANNUAR
“MY ALIEN GIRLFRIEND”

SINAGANAGA
“MATINYA SEEKOR AYAM KONGSI GELAP”

AJAMI HASHIM
“SMS”

ALIF FIRDAUS AZIS
“HANTU SILAP MATA”

SHAZROL SUHAIME
“ADIWIRA - PROLOGUE”

BENNYLITA RAMLEE
“HARI NI HARI BODOH SAYA CIK!”

ROZINOR RAZALI
“FIVE CHAIRS”

DEAN SHAM
“RMN BROADWAY”

BIN FILEM
“CEKIK”

BATSHEEBA ZALIKA ARSALAN
"KA SI PE CAH"

GENG SIFOO
“SEBUAH KARANGAN BERTAJUK KUALA LUMPUR”

ZAINUDDIN JAMIL
"ULTRAMARINE | iBLACKHEART | SONG OF THE SEA"

SAIFUL NANG
“SURAT SEORANG IBU”

FAZLEENA HISHAMUDDIN
“THE LOST COMMUNICATION”

17 comments:

Ajami Hashim said...

bila plak nama gua ada 'E'???.. nangisss!

p/s: teaser "SMS" gua >> youtube

sinaganaga said...

A,
Kejap. Gua gi repair. :)

Anonymous said...

saiful nang!!

Ajami Hashim said...

hahahah! tqlah bro.. ekceli tu bukan nama sebenar pun!.. nama betul: "erra fazira" muahahahah!

Anonymous said...

anybody from Ipoh? Bleh lah konvoi weii

Danielle_Corleone said...

chantek! nanti gua pegi. hehe. :-p

sinaganaga said...

Erra Fazira,
'Itu' pun bukan nama sebenar gua - nama sebenar gua Nik Wagiman Nik Karmun. Orang selalu panggil - Mr Wackman! HA HA.

Unknown said...

salaamekooom.

sebenarnya saya sudah ketinggalan utk mengikuti perkembangan sindiket soljah- setakat ini saya hanya tahu dari sebuah terbitan koleksi sinaganaga dan tok rimau, yg begitu memikat hati dan diberi tumpuan oleh saya utk dibaca. kemudian ahli sindiket ini sering aku lihat berkeliaran di dalam facebook (abg mat khasnya).
kebetulan seorang dari kenalan sindiket soljah adalah sahabat (hampir jadi kekasih) bernama azzam supardi.

saya berdoa utk mendapat kelapangan utk turut serta sebagai penonton 'maskara' nanti.

sudahlah hari tu miss previu estet-hisssh...

Unknown said...

salaamekooom.

sebenarnya saya sudah ketinggalan utk mengikuti perkembangan sindiket soljah- setakat ini saya hanya tahu dari sebuah terbitan koleksi sinaganaga dan tok rimau, yg begitu memikat hati dan diberi tumpuan oleh saya utk dibaca. kemudian ahli sindiket ini sering aku lihat berkeliaran di dalam facebook (abg mat khasnya).
kebetulan seorang dari kenalan sindiket soljah adalah sahabat (hampir jadi kekasih) bernama azzam supardi.

saya berdoa utk mendapat kelapangan utk turut serta sebagai penonton 'maskara' nanti.

sudahlah hari tu miss previu estet-hisssh...

Anonymous said...

kalau setiap peserta datang bawa seorang kawan pun, dah 40 orang datang. campur dengan crowd maskara sedia ada, gua rasa cikai-cikai pun 80 orang datang rumah PENA ni. peh!

Ajami Hashim said...

so far, gua dah sebarkan kat sini >> CARI.COM

Anonymous said...

faz nya nama mana.. ):

*marajuk ar

sinaganaga said...

Fazlena,
Apa tajuk filmnya? Poster masih belum diprint lagi niiiiii. Cepatttttttt!!!

Anonymous said...

i dah bg tahu vovin..filem i tajuknya - the lost communication (komunikasi yg hilang)

jgn print sampai ada nama faz ek..sayang lah kat naga.. :)

1 said...

Cadangan, masuklah Vima Award kategori indie filmmaker.

http://www.sun2surf.com/articlePrint.cfm?id=27031

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Woooo! Best o0oo00...
Aku paling tunggu Matinya Seekor Ayam Mafia..erk, gengster..eh samseng..
ermm...apapun tajuknya, yg penting aku nak tgk balik itu shorties. Last Abg Ryu tayang masa kat Putrajaya thn 2005 kan?

Ehem! Rumah PENA kasi clear aaa...hehehehe! Aku dh bgtau wartawan'g' dah..confirm ramai nak cover story.

So Abg Ryu..jgn lupa pakai make-up! Hahaha! Maksud aku, loreng make-up utk celoreng tempur punya! Heh!