Thursday 29 May 2008

REVIU SABOTAJ 3 DARI NEY

sabotaj 3 best.

+ Aku sanggup beli 2 buku serentak dalam 1 malam semata-mata nak baca sabotaj 3. (lagi 1 buku melukis lembu. Beli di MPH)

+ Aku gelak sorang-sorang depan kedai mamak. dan mamak tu senyum pada aku. mungkin aku terlalu comel dan gelak aku menawan.

+ Aku sambong baca bila lampu trafik lite tuka kale merah.. aku gelak2 sampai kena hon sbb lampu da hijau, aku tajalan.

Kat umah :

+ AKu gelak sorang-sorang sambel kesat air mata. tapi tulisan mat jan buat aku tersenyum. ah~ seperti aku dah jatuh cinta dengan tulisan mat jan. mat jan hensem. Tapi mat jan suka Sharifah sOOfia.

+ Aku masih gelak walaupun dah jam 2.30 am. Aku tertido sambel lampu terpasang dan buku masih ditangan.

Kuat betul pengaruh mereka ni. sehingga terjejas tidur mlm aku.

Baca seterusnya: Ney Wheowheo

Terima kasih kepada Ney kerana membeli, gelak dan membuat reviu. Cayalah!

No comments: