Tuesday, 11 August 2009

Mao GADOH?

12 comments:

Dhani said...

makasih jen! :)

ZARA 札拉 said...

mao!!

Water Lily said...

Mau..mau..mana nak cari gaduh hahaha!

oranglidi said...

crite ni memang best.

carutan-carutan best.. nasib bek tak payah hantar lembaga filem malaysia.. kalu x, melepas lah wa tengok aksi ganas dan bahasa kasar mereka.

tapi wa memang tak puas hati sama cikgu kelas teater tu.

akumenerawang said...

boleh dapat kat sini...

http://asamboi.org/selambe/?p=1802

bawak bawak la tengok...

amirnazrin said...

apesal kelantan.aku kat kl.

sinaganaga said...

Dhani/Namron,
Tak boleh bawak tengok kat KL ke beb?

Alien.Gory said...

cite ini sgt gempak
selaen cite p ramlee ngan yasmin ahmad,xpenah ag aku tgk cite same sampai 4 5 kali, nak nak dalam bas otw melake ke kuantan...cepat sume tengok!

Sindiket Soljah said...

Jend,

Hehe, kat KL dah main.

13th August, 9pm
Palatte Pallette, KL

Semalam!! Kau tak pergi?

Jom bawa ke rumah PENA.

sinaganaga said...

Laaaa... Ye ke? Laaaa...

Dhani said...

kat kl bebila masa nak buat pun boleh. enitaim. kontek diorang. nak buat arini pun bulih.bulih buat slalu...

Bumble Bee said...

gadoh tayang kt bu8 tp xsempat pegi.