Friday, 24 April 2009

Pemberitahuan

KACIP tidak dapat dijual di Dataran Shah Alam, hujung minggu ini.

Tapi kalau masih mahu dapatkan KACIP terus dari tangan Pipi, boleh ke Restoran Pelita berhampiran KLCC pada Sabtu ini, jam 12 - 3 tengahari.





Kalau lu nampak ada mamat kurus dengan rambut kucar-kacir seperti dalam cover KACIP tu, lu tegur la.

Orang kata, malu bertanya sesat jalan. Kalau malu nak tegur, pulang tangan kosong.

Kalau takut nak tegur sorang-sorang, lu bawak 5 orang kutu kepung meja dia, tengok Pipiyapong berani nak angkat muka ke tak.

Semoga berjaya! Ha ha!

5 comments:

jo said...

kalu gaya x mandi dan busuk2 tu pipi la ye??

gerbera said...

Cenggini boleh la aku "Abang, mintak sain". Hehe..

Bean Jinai said...

nah sekarang gua on da way ke pelita, gua dekat Menara Ambank skrg,tgh bekerpit, tgu gua k..!

amirahsyuhada said...

takder gambar ker, PP tgh minum dengan peminat, ni dah jam 4 dah ni..hehe.

Anonymous said...

abg pipi ilibiew ..~