Thursday, 19 June 2008

Teka Kartun Sol-jah

Peraduan Teka Kartun Sol-jah


hadiah pertandingan:
i tempat pertama berupa t-shirt eksklusif sol-jah seperti yang
Nabil pakai ini.
ii. hadiah saguhati untuk tempat kedua dan ketiga


syarat-syarat pertandingan:
i. hanya mereka yang mempunyai blook Sabotaj 3 layak bertanding.
ii. hanya satu teka kartun boleh dihantar oleh setiap peserta.
iii. teka kartun hendaklah dihantar kepada email sindiketsoljah@gmail.com dengan menyertakan maklumat berikut:
  • nama betul
  • nama samaran
  • blog (jika ada)
  • email
  • soalan bukti pembelian: apakah nama kilang terbesar di Asia yang ditulis oleh Pipiyapong di mukasurat 23?
  • jawapan kartun sol-jah 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

iv. sekiranya terdapat lebih dari satu peserta yang meneka dengan tepat, cabutan nama dikalangan mereka yang meneka dengan tepat akan dibuat semasa MASKARA 9.
v. keputusan adalah muktamad. sebarang bantahan dalam apa jua bentuk tidak akan diterima.
vi. anak-beranak, sedara-mara sol-jah dilarang masuk bertanding.
vii. nama pemenang akan diumumkan semasa MASKARA 9 (Julai) di Rumah Pena.

12 comments:

Op said...

jangan tulis jawapan anda di sini. nanti orang tiru kan dah rugi hehehe.

pipiyapong said...

gua akan cuba siasat kalau kalau ada peserta yang bertanding pakai orang dalam..

sinaganaga said...

Hadiah tak best! Bagi le kereta nasional sebuah ke, pangsapuri tak siap ke, makan malam dengan Tian Chua ke, minum petang dengan Dr Khir ke...

Muerekekekekekeee...

samurai said...

Naga,
Betul2. Patut taruk hadiah 'Makan Malam Bersama Pipiyapong'.

Huhuhu..

Op said...

pipiyapong sudi ke?

sinaganaga said...

Samurai, Op,
Kita paksa le! Ha ha.

pipiyapong said...

woi..!! kala cun gua zass..kalau tak..kensel haha

famia said...

susah ni nak tembak.
ade lagi 4 orang tak kenal muka.

zan said...

Kalau tak silap wa, yang sign buku wa dalam 6-7 orang je. Ni kena teka 10 kartun plak..huhu. Camno tu?

BTW, t-shirt tu paling besar size ape? Kalau takat Double XL size Malaya, takpe la..hehehe. Kalau menang pun bukannyer wa boleh pakai..hahaha

bayan said...

Buku yang nenek dapat tak ditandatangani oleh Tok Rimau. nenek kechiwa.

Nenek nak masuk pertandingan ni. Tapi mata nenek rabun. Lagipun, manalah nenek kenal dengan cucu-cucu sindikrt sol-jah semua.

Tapi nenek terasa nak cuba juga.[Kalau cucu-cucu semua nak tolong lagi bagus. Dapat pahala]

sekian;
nenek kebayan

Lady said...

ade tarikh tutup x??bile tutup pertandingan teka katun nih??

Joj said...

ni sape yang menang ni?? gua masih menunggu jawapan.. haha