Tuesday, 24 August 2010

Ulasan C3RK45

Yang, abang beli buku tu untuk Yang baca! Bukan untuk Yang tengok-tengok gambar [gambar Sindiket Sol-Jah di kaver belakang]. Lagipun semua gambar kat belakang tu dah di photoshop-kan!  oleh BUKAN SEPET

Akhirnya semua buku3 yg dipesan dri on9 smpi ke tapak tangan aku oleh SEMUT SEWEL

Jika para pembaca ada membuat review tentang buku ini - tinggalkan link-nya di ruangan komen ini ya!

5 comments:

Bukan Sepet said...

lu org punya skuad tinjau mmg power. masa bila lu selinap masuk, wa pun tak perasan...

tima kasih.

adibeshak said...

buku cerkas dan siapa kekah Bidan sepiah yang saya beli atas talian sudah selamat sampai.terima kasih power root.

malam tu juga aku khatamkan buku buku ini.

sayamoodswinger@blogspot.com

sastraboy said...

sudah gua rebiu! haha!

ulasan gua pasal cerkas!

Linglung said...

Gua dah kasi naik satu reiu CERK45, 4 hari lepas posmen singgah beraya rumah gua.

http://www.akulinglung.com/2010/09/review-cerk45-by-sindiket-sol-jah.html

gua.kringet said...

Gua tambah sikit...

http://busa-berbunga-oksigen.blogspot.com/2010/08/ulasan-buku-cerk45.html