Monday 5 April 2010

ULASAN MASKARA 20

 Sebuah persembahan synchronised swimming atas darat yang turut dipersembahkan.

Sebenarnya dah satu tahun empat bulan aku tak makan nasi lemak. Tapi di Maskara 20 tadi aku bantai makan. Lapar sebab tak sempat nak makan malam. :: DUGONG

Paling menarik ia dirasakan begitu intim sepertinya rakan-rakan yang membuat persembahan malam ini khas untuk aku. Hahaha.. istimewa dan dekat sekali. :: KOISHIE

Penulis sangat terhibur pada malam tersebut kerana dapat menyaksikan pelbagai acara, iaitu drama bersajak, tarian, nyayian berakustika dan bacaan puisi. :: ZULDEANZ

Sepatutnya gua baca tuk open mike, tapi terok betul, Naga bagi gua first pulak :: MUKHSEN-X


Foto-foto menarik juga terdapat dalam Photo Album Facebook (Nak tengok, kenalah jadi Friend mereka):
Nazri M. Annuar
Rizal Gunx
Haan Yusoff
Hani Salwah Yaakup
Norfarahzila Mohd Faudzan

Flickr Album
Basrinmd 

Fotoblog
Mohd Aizat ramli

1 comment:

mukhsen_x said...

eh bro.. gua sudah ulas. TY :)