Monday, 7 July 2008

LAPORAN MASKARA 9

Terngiang-ngiang di atas gegendang. Kata Pyan Habib, "Maskara ini mengingatkan gua kepada Anak Alam."Jika kalian ada buat laporan atau pengakuan bersumpah mengenai Maskara 9 di rumah Pena, jangan segan-segan hantar link di ruang komen.

Blogs Entries:

Ok! apa komen aku MASKARA itu?.. wow! wow! wow!.. sekali flashback sebijik mcm mlm persembahan antara kelas masa jaman skolah menengah dolu2 lepas abis SPM dimana apa saja yg boleh di-pentas-kan.. maka di-pentas-kan!.. dlm ertikata lain bahasa pasar mudah ialah spt ROJAK!.. tapi ini bukan sebarangan ROJAK krn peserta2nya adalah dr 1001 mcm jenis resepi seni yg bagus2! hebat2! grand2! best giler yaa amats!.. lebih best dr tgk sarkis politik masakini tau!..
READ MORE>Ajami Hashim

Yey! Malam yang sangat best. Puas. Sangat puas.
READ MORE>Ili Syazwani

Kawan, apa rasanya menjadi kumbang yang terpaksa berjalan di sarang labah-labah? Itu yang saya rasa pada malam MASKARA, dengan berbekalkan darah gemuruh dan rasa panik, saya tetap berdiri di hadapan khalayak, lalu ia menjadi sejarah buat saya. Kawan, saya menjadi kumbang yang mati dimakan labah-labah, tetapi tanpa disuntik bisa, saya mati dengan aman, dan buat pertama kalinya saya boleh pulang dan tidur tanpa rasa kesal. Seperti tidur pengantin pada malam pertamanya.
READ MORE >BAHRUDDINBEKRI

Majlis diserikan dengan lawak jenaka dari enche mat jan. beliau boleh memberikan lawak sengal yang ada substance.
READ MORE >Ainee Qalamun

MASKARA Edisi ke-9. Kata mereka yang menonton dari awal, persembahan kali ini semuanya mantap. Sesuai dengan usianya yang sudah mencecah satu tahun.
READ MORE >Nida

"A'ahlah... kalau sembahyang Jumaat... jumlah jemaah lepas ni", tambah kawan Azzam.
READ MORE >Dugong

Sempat juga jumpa lagenda-lagenda blogger lain macam Tok Rimau, Vovin, Si Naga, Pipiyapong dan jugak yang paling aku tak sangka, dapat tengok Pyan Habib bersajak, hehe..
READ MORE >Mohd Huzairy

nak lagi! one more! One more!
READ MORE >attoch

dalam banyak-banyak persembahan, aku tertarik dengan segmen pantomime.
READ MORE >vitamin

Boleh aku katakan bahawa aku gembira melihat perubahan yang ada bahawa peminat dan pendokong sastera kini bukan lagi mereka yang sudah berusia malah turut digemari oleh golongan belia. Syabas.
READ MORE >enche

apa akan jadi bila satu acara yang dianjurkan oleh penulis dan ahli sindiket, dan dihadiri oleh ramai tukang blog dan tukang reviu dan tukang tulis? jadi macam cendawan putih yang tumbuh lepas hujan celah akar kayu, batang kayu dan atas tanah yang takde rumput. senang nampak. senang cabut. tak perlu aku nak cerita. cari sendiri.
READ MORE >alina abdullah

Karangan Foto:

Lan Rasso

15 comments:

dingin said...

ok

http://dingin.blogspot.com/2008/07/maskara-8-cerita-tentang-diri-sendiri.html

dugongsenyum said...

Awek-awek berbakat besar yang kita suka. HAHAHA




http://dugongsenyum.blogspot.com/2008/07/gelak-tawa-kita-pada-malam-rejab-ke.html

Taf Teh said...

Betul2 terhibur... Feeeeeeerrr

pipiyapong said...

peh..gua kasi 9 kapak..!!

Ajami Hashim said...

err.. err.. kalau dah ada kat posting atas nun, kena buh komen gak ker?..

http://artfulcreator.com/forum/

*bagi link yg lain!.. larriikkk!!!

amunx said...

:: akhirnya, tempat yang sesuai untuk menjerit hehehe...

Danielle_Corleone said...

gua belum tulis lagi! haha!

Anonymous said...

Baca sini :

http://vitaminisme.blogspot.com/2008/07/peristiwa-maskara.html

Amy Z! said...

Tahniah beb! :-)

ah tok said...

Baca ulasan gua dari dalam. Lawat sini Maskara 9 semakin matang!

ainee said...

tepuk2 untuk maskara 9. kalo dapat freebies maybelline mascara akan dapat menambah kebarangkalian review pujian melambung lambung.

:P

fadz said...

ughhh, kadang2 Tuhan tak adil kan?

Anonymous said...

Fadz.

Tuhan kau siapa?

cik puan daun said...
This comment has been removed by the author.
cik puan daun said...

update pasal sijil iktiraf kahwin


http://cikdaun.blogspot.com/2008/07/soljah-sweet-suprise.html