Monday, 15 June 2009

KACIP ADA SIKIT LAGI

Jualan KACIP secara online sudah ditutup!!

********
Updet 11
KACIP sudah masuk tong 11hb Jun 2009. tunggu 3-4 hari lagi ya sampai ke peti anda:

********
Updet 12
KACIP sudah masuk peti pejabat pos cawangan Selangor 22 Jun 2009. kasi masa posmen hantar dalam minggu ini:


********
Updet 12
Kami ada terima tempahan dan pengesahan bayaran dari nama di bawah. tunggu cukup korum kami hantar ya!:

13 comments:

durian! said...

aku bukan nak priority tersendiri ni. tapi aku nak reserve selai Kacip ni dulu, boleh? korang sorok bawah tilam satu dulu ke. dapat gaji aku contact balik. serius ni aku ni.

korang dah buat2 ayat 'kacip ada sikit lagi', jadi baik korang bertanggungjawab dekat permintaan aku ni. spesel ni.

Nas Heartless.. said...

saya mmg nk sgt beli tp xde scanner @ kamera la.
xde cara pembelian lbh mudah ke?

durian! said...

wei nas..kau memang heartless la. kau saje nak abiskan kacip kan..

Eima Jer said...

saya dah email korang..
sila update list ea..
=p

Sindiket Soljah said...

durian-bila kami kata 'sikit lagi' bermakna kau dah mula kena pinjam kawan-kawan dulu untuk beli segera. hehe.

nas-ada 2 cara mudah.
1-beli semasa MASKARA di rumah pena bulan ogos nanti (tak pasti buku akan bertahan hingga ogos).
2-pakai maybank2u / rhbonline / cimbclicks / bankislam.biz dll perbankan online. jadi kamu boleh emailkan skrin bayaran online pada kami :)

eima-done :)

durian! said...

ya, soljah2, sebenarnya aku paham. aku saje je buat2. aku menyesal.aku dah pinjam kawan dah.

cuma, tadi aku ambik gambar bukti pakai henfon je. henfon kawan pulak tu.

takpe. esok aku cari scanner.

Anonymous said...

bang .... buku perempuan simpanan ad lg x........;)

Anonymous said...

aku baru bayor tadi..masih ade lgkan..

Sindiket Soljah said...

durian-tara pa. janji ada bukti hehe.
anon1-PS nanti kami tanya penulis.
anon2-cantek. masih ada :)

Anonymous said...

tq bang, ...... teringin nk bc PS tu.......;)

abOo said...

aku dah bayar.aku dah isi borang pesanan..ingat pesan aku.aku mau naskah terakhir!!

Anonymous said...

Friend, i've make payment yesterday via maybank2u. dlm borang u, i letak nama my hubby, shahizam mansor and his office address. thanks, maliah.

Cik Luna said...

sapa ada copy...bak mai nk potostat