Monday, 3 December 2007

LAPORAN MASKARA 5



1. Foto-foto Lan Rasso.
2. Jimadie mempromosi foto-foto Khalid.
3. Salina merakamkan kemeriahan Maskara.
4. Laporan dari Pink Platun yang cun-cun belaka.
5. Cerita dari Nida sebelum dia merajuk kat gerai bucu.
6. Fadli menulis post-mortem Maskara 5.
7. Lutfi kata “Maskara yang feminin. Tapi, kita tak feminin malam tu, kan, Sinaganaga?”
8. SASTERA Gelodak jiwa wanita Oleh Shaidah Shafie, Berita Harian.
9. Baca naskhah Maskara bela nasib wanita. Utusan Malaysia.
10. Sinaganaga jawab Lutfi, “Kita bukan feminin. Kita groovy! Ha ha.”

....
Nota: Jika anda ada menulis tentang Maskara, laporkan kepada kami untuk kami hebahkan.

7 comments:

azieazah said...

Terimakasih tidak terhingga kpd SEMUA yg terlibat dlm MASKARA V.. krn memberi peluang saya terlibat dan mengenali anda semua..

Kenangan terindah..

amyz! said...

Kesian Nida tau, tak makan. Tapi dia masak sedap. Balik rumah dia boleh makan yang sedap2 juga. Hahaha.

rasso said...

enjoy...

1st time mapir ke acara MASKARA :)

sinaganaga said...

Azah,
Terima kasih banyak-banyak.

Rasso,
Sayang, Bidadari dan Phu Ying tak mari, alahai!

rasso said...

Pakcik Naga,
Bidadari saya dah ajak. Dia bilang dia tak boleh kuar rumah malam-malam... Phu Ying pun sama, tapi dia ada acara yang lebih seronok bilangnya... Huh~

dugongsenyum said...

Wah! Malam Perempuan-perempuan memang hebat. Hot!

Aku tanya Jigo, lepas ni sol-jah anjurkan Maskara Malam Lelaki-lelaki.

"Setiap malam adalah malam lelaki." Jigo.

Ha ha ha Kami ketawa di jendela rumah PENA yang ada perempuan-perempuan panas di dalamnya.

mawk hensem said...

ader satu akak wartawan tu beriya2 laa call aku berkali-kali mintak anta writings malam persembahan MASKARA tuh ..aku pon dengan belambak keroje lain nk bwt..type laa sebijik2 ..bukan nyer sikit..japgi biler dh kuar paper..takde pon dier letak gmbr aku yg kiut miut neh...gmbr org lain pulak yg terpapar..hahaha!!!