Tuesday 26 July 2011

Perahu Fansuri oleh Rahimidin Zahari

BUKU PUISI TERBAHARU TERBITAN SINDIKET SOL-JAH [Satu perkongsi bijak di antara kami dengan penulis].]



Rahimidin Zahari dan puisi, dua sosok berbeza, tetapi sama. Rahimidin merupakan lelaki puisi, dan puisi-puisinya bercerita seadanya tentang apa yang ingin diceritanya. Dia seperti tidak ingin bersukar-sukar, tetapi ingin memudahkan. Tetapi, dalam mudahnya itulah sebenarnya jalan sukar untuk mengenalinya. Melalui puisi, dia seakan berbisik. Antara kedengaran dan tidak, memang bisikannya selalu mengusik. Apakah yang lebih membahagiakan lelaki ini selain daripada menulis puisi?

Untuk membeli buku ini secara online - hubungi penulisnya sendiri di: rahimidin at gmail dot com

1 comment:

Anonymous said...

Mohon maaf. Tumpang singgah sekejap untuk berita terbaek!

Bersih 2.0: Merakam Semangat Zaman/Capturing The Spirit Of The Times – Pertandingan Menulis Esei dan Cereka di dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris.

Lebih daripada RM6,000.00 untuk dimenangi + buku-buku + tshirt diskopi bersih yang konfirm tak skema (nak kata kool, poyo la pulak) “melawan atas jalan bukan hanya atas talian” + peluang untuk karya anda diterbitkan di dalam bentuk buku!

Kalau korang berminat untuk terlibat di dalam usaha bersama merakam semangat zaman dan memenangi hadiah-hadiah tersebut, check it out butiran, syarat dan peraturan pertandingan ini kat:

http://diskopi.wordpress.com

Korang boleh jugak download poster pertandingan menulis esei dan cereka ini dalam jpeg file dan meletakkannya kat blog, website atau facebook korang untuk publisiti yang lebih luas.

Tolong war-warkan tentang pertandingan ini kepada jaringan dan kawan-kawan korang yang kat online mahu pun kat offline!

Terima kaseh.