Friday, 16 October 2009

DAH NAK HABIS

ABDULLAH JONES mengulas sajak-sajak dalam Salun Eksotikata di blognya pada setiap minggu.

Image Hosted by ImageShack.us

RM15 senaskhah. Kalau nak bagi lebih pun ok juga, he he.

Seperti selalu-selalu, buku selonggok sajak Salun Eksotikata ini dicetak dalam jumlah yang sedikit. Makanya, sila beli naskhah anda dengan segera! Hubungi sindiketsoljah at gmail dot com dan katakan “NAK BELI SALUN EKSOTIKATA, JOHN! [Ya, kami dah hired eksekutif perniagaan kami yang baharu. Nama dia John.]

Atau anda boleh juga beli dengan penulis-penulis kesayangan anda -

Yang Mimi Morticia, Hafiz Hamzah, Iputempe, Elle H. Afandi, Amaluddin Zhafir, Imran Abdul Jabar, Danielle Corleone, Le Disordre, Ili Syazwani, Waterlily, Wahyudi MY, Abu aka D.A.R.A, Alina Abdullah

8 comments:

PETAK.! said...

PETAK sudah dapat buku itu.:))

Anonymous said...

ok ke petak?

terompahkayu said...

salam kunjung!

PETAK.! said...

Ok ke tidak.?OKEP.Ada satu sajak pasal perempuan simpanan bapak dia tu,gempak.Sajak Pipi ta dapat dikenal pasti.

John said...

Alluz,

Terima kasih pada semua yang telah memesan dan membuat pembayaran untuk SALUN EKSOTIKATA. Saya akan uruskan penghantaran pada hujung minggu ini.

Harap sabar menunggu!!

sinaganaga said...

John,
Spyz dah bagi lu setem ke?

John said...

Dah bagi, Jend!

Dan terima kasih kerana mengambil saya untuk bekerja dengan Sindiket Sol-Jah walaupun hanya untuk tugas mengepos.

Untung-untung hujung bulan depan, saya boleh buat downpayment untuk keluar kereta baharu!

Yeah!

gagap said...

gua da abis baca selepas sejam salun tu gua amik dalam peti surat.

tak faham sangat pon.tapi..huh!.

gile bes..arini hari jumaat..jadi

gua ingat ni..

" aku hantar bapak aku je"