Monday, 14 September, 2009

MASKARA SHORTIES - DITUNDA

Dengan ini dimaklumkan MASKARA SHORTIES DITUNDA pada 31 Oktober 2009.

Ini kerana terdapat masalah dari segi PA System di mana pihak yang membekalkan PA System sebelum ini gagal membekalkannya sekali lagi dan dengan ini membuatkan kami terpaksa mencari PA System yang baru. Kalau kami perlu beli - kami akan beli (rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan), walaupun kami terpaksa memecahkan tabung babi merah jambu kepunyaan Pipiyapong tu.

Kami sedar penundaan ini bakal menyusahkan banyak pihak dan normalnya penundaan itu mmebuatkan 'reputation at stake' untuk sesebuah organisasi atau kumpulan, tapi majoriti ahli Sindiket Sol-Jah berpendapat penundaan ini amat wajar bagi mengelakkan lebih banyak masalah teknikal yang bakal dikesali kemudian hari.

Sekali lagi;

MASKARA SHORTIES - TUNDA PADA 31 OKTOBER 2009, RUMAH PENA

Mohon sebar-sebarkan pada yang berkaitan.

Terima kasih dan mohon maaf atas sebarang kesulitan.

p/s: Oh ya, oleh kerana sudah tentulah kami akan berhabis duit untuk membeli PA System nanti - makanya, kami mengharapkan sumbangan makanan dan minuman dari Kawan-Kawan Yang Kita Suka. Tak kiralah kalau biskut raya ke, biskut kering ke, hatta kambing golek sekali pun - jika ada, jika sudi - sumbangkan kepada kami untuk disumbangkan kembali (saya ulangi, 'disumbangkan kembali') kepada kawan-kawan yang hadir menonton (well, time-time kul 8 - 9 mlm ni memang time tengah lapar gile ni weh, he he).